45386
Brak okładki
Książka
W koszyku
Głównym celem dysertacji jest opracowanie autorskiej metody projektowania architektury informacji platform m-commerce. W pierwszych rozdziałach opisano charakterystykę zjawiska handlu elektronicznego oraz zestawiono czynniki determinujące jego rozwój w wymiarze tradycyjnym oraz mobilnym. W kolejnych rozdziałach przedstawiono składowe architektury informacji i metodyki projektowania systemów informatycznych oraz przeanalizowano możliwość ich wykorzystania w kontekście systemów m-commerce. Przeprowadzono i opisano dwa badania - analizę ex post systemów m-commerce oraz weryfikację wyciągniętych na jej podstawie wniosków w badaniu eksperckim, co pozwoliło na finalne sformułowanie wytycznych do propozycji autorskiej metody projektowania architektury informacji w systemach m-commerce.
Status dostępności:
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. D-296 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Sygnatura wersji papierowej: D-296. W wersji elektronicznej: praca doktorska.
Uwaga dotycząca bibliografii
bibliogr. 108 poz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej