45371
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problem pracy: niniejsza rozprawa miała na celu zidentyfikowanie istotnych statystycznie predyktorów intencji wykorzystania urządzeń mobilnych w procesie kupowania produktów (INT) wśród polskich konsumentów. Model: głównym modelem teoretycznym pracy był model akceptacji technologii UTAUT2, rozszerzony o dodatkowe zmienne - zaufanie (ZAU) i postrzegane ryzyko (PR). Próba badawcza: 1009 studentów z 6 miast Polski. Analiza danych: wykorzystano częściową metodę najmniejszych kwadratów. Wyniki: oczekiwana wydajność okazała się najważniejszym predyktorem INT, PR jest istotne statystycznie i w pełni mediuje wpływ ZAU na INT. Zmienne moderujące (wiek, płeć, doświadczenie w korzystaniu z mobilnego Internetu i miasto studiowania) mają istotny wpływ na część relacji zmiennych egzogennych z INT.
The problem of dissertation: The aim of this doctoral thesis was to identify statistically significant predictors of the intention to use mobile devices in products’ buying process (INT) among Polish consumers. Model: the main theoretical model was UTAUT2 technology acceptance model extended with trust (TR) and perceived risk (PR) variables. Research sample: 1009 students from 6 Polish cities. Data analysis: partial least square structural equation modelling. Results: performance expectancy is the main predictor of INT, PR is statistically significant and fully mediates influence of TR on INT, moderators (age, gender, experience in using mobile Internet and city of study) are significant for some of the relations between exogenous variables and INT.
Status dostępności:
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. D-308 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Sygnatura wersji papierowej: D-308. W wersji elektronicznej: praca dyplomowa i streszczenie.
Uwaga dotycząca bibliografii
bibliogr. 380 poz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej