45222
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Media i Marketing Polska / red. nacz. Piotr Pokrzywa. - Warszawa : VFP Communications, 1999-. - 40 cm.
Mies., Nr 13 = 384 (kwiecień 2010)-
Wcześniejsza częstotliwość: Tyg., 2005-Nr 11/12 = 383 (2010), Dwutyg. 1999-2004
Nr 1=1 (27 stycz.-9 lutego 1999)-.
Tytuł dodatku: Tutti Frutti
Strefa uwag:
Inny tyt: Media & Marketing Polska 2003 Nr 6(100)-2010 Nr 11/12(383)
Inny tyt: M&MP 2010 Nr 13(384)-
Uwaga ogólna
Od nr 21=139 (2004) zm. formatu - 30 cm.
Od 2000, nr 16 częste zmiany red.
Od 2001, nr 2 red. nacz.: Marzenna M. Reyher.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Od 2006 r. dod. "Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu" zawierające miesięcznie wydawane leksykony: Badania Marketingowe, BTL i Merchandising, Internet, Kreacja i Produkcja, Marketing Mobilny, Outdoor, Prasa, Public Relations, Radio, Telewizja.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępne również w wersji elektronicznej.
Uwaga o złożonym powiązaniu między dokumentami
Czasopismo powstało z połączenia "Marketing Polska" oraz "Media Polska".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej