45222
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słownik marketingu i reklamy : angielsko-polski / Piotr Ratajczak. - Zielona Góra : "Kanion", 1999. - 541 s. ; 19 cm.
(Seria Specjalistyczna Wydawnictwa Kanion 8)
Status dostępności:
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Dictionary of marketing and advertising
Tyt. okł.: Słownik marketingu i reklamy : angielsko-polski, polsko-angielski
Uwaga ogólna
Na s. przedtyt. tytuł wspólny: Słownik marketingu i reklamy : angielsko-polski, polsko-angielski = Dictionary of marketing and advertising : English-Polish, Polish-English.
Uwaga dotycząca prac współwydanych
Współwyd.: Dictionary of marketing and advertising : Polish-English / Piotr Ratajczyk.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej