45371
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych / Bogdan Sojkin. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 169 s. : il. ; 24 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-35758 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 167-169.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej