45371
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / Agnieszka Izabela Baruk. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania - Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008. - 233, [1] s. : il. ; 24 cm.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-37017, Z-37018 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 227-230.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej