45222
Książka
W koszyku
Instrumenty kształtowania wizerunku marki : praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka. - Warszawa : Wyższa Szkoła Promocji, 2005. - 176 s : il. ; 23 cm.
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, ISSN 1734-4468 ; 1/2005)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-45066 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej