45437
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w instytucjach kultury / Łukasz Wróblewski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 236 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-45243 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
"Wybrane pozycje bibliograficzne" s. [232]-236.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej oraz studentów uczelni wyższych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej