45273
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-45548, Z-45546, Z-45549, Z-45547 (4 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (2 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Marketing polityczny : studium porównawcze
Uwaga ogólna
W formule cop. data wyd.: 2002.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków humanistycznych, zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą i public relations oraz dla polityków.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej