45222
Książka
W koszyku
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext : Akademia Leona Koźmińskiego, cop. 2012. - 294 s : il. ; 24 cm.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-47396 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry 4 s. okł.: Marketing, zarządzanie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 279-294.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej