45222
Książka
W koszyku
Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / Jacek Pogorzelski. - Wyd. 2. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013. - 263 s. : il. ; 21 cm.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-47993, Z-47992, Z-48088, Z-47994 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt. i okł.: 5 nowych mitów w środku!
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 259-263.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka przeznaczona dla marketingowców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej