45222
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing akademicki : rola uniwersytetów w promocji miast i regionów : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Domańskiego. - Wyd. 1, dodr. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, [2013], 2011. - 177, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Euromarketing)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-49569 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/L (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na dok. r. wyd. 2011, prawidłowy r. wyd. od wydaw.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ang., streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej