45371
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 287, [1] s. : il. ; 24 cm.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-54564, Z-54566 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii i socjologii oraz pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej