45222
Książka
W koszyku
Klient w centrum uwagi : jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi / Robert Zych. - Gliwice : Wydawnictwo Helion ; Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH, cop. 2016. - 191, [1] s. : il. ; 22 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-57354, Z-57355, Z-57356 (3 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
"Polecane książki" s. 191-[192].
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej