45273
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-60816, Z-60817 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/ (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 295-302.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych oraz operacyjnych, a także dla pracowników uczelni badających procesy informacyjne w sektorze handlu oraz dla studenów uczelni ekonomicznych na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej