44530
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017. - 218 s. : il. ; 24 cm.
(Seria: Zarządzanie - Marketing)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-56625, Z-56618, Z-56617, Z-56615 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (3 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-56631, Z-56630, Z-56629, Z-56628, Z-56627, Z-56626, Z-56624, Z-56623, Z-56622, Z-56621, Z-56620, Z-56619
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 199-215. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej