10000
No cover
Book
In basket
Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017. - 218 s. : il. ; 24 cm.
(Seria: Zarządzanie - Marketing)
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Z-56625, Z-56618, Z-56617, Z-56615 (4 egz.)
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-56631, Z-56630, Z-56629, Z-56628, Z-56627, Z-56626, Z-56624, Z-56623, Z-56622, Z-56621, Z-56620, Z-56619, Z-56616
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 199-215. Indeks.
Target audience note
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again