10000
Book
In basket
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, cop. 2016. - 828 s. : il. ; 31 cm.
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl.
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Z-57409, Z-57407 (2 egz.)
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-57411, Z-57410, Z-57408
Notes:
General note
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again