44530
Książka
W koszyku
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, cop. 2016. - 828 s. : il. ; 31 cm.
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-57409, Z-57407 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-57411, Z-57410
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej