Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
nieokreślona
(52)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(81)
Autor
Kieżel Ewa
(4)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(4)
Solomon Michael R. (1956- )
(3)
Ares Gastón
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Jaciow Magdalena
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Varela Tomasco Paula
(2)
Wiechoczek Joanna
(2)
Wolny Robert (ekonomia)
(2)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żyminkowska Katarzyna
(2)
Askegaard Søren
(1)
Assael Henry
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bamossy Gary J. (1949- )
(1)
Banasiak Andrzej ( -1992)
(1)
Beckley Jacqueline H
(1)
Behrer Mattias
(1)
Benzing Michael
(1)
Beskid Lidia
(1)
Beyerhaus Christiane
(1)
Białoskurski Sebastian
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blackwell Roger D
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Brea Cesar A. Autor
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Ciałowicz Beata. Autor
(1)
Czernyszewicz Eugenia
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dubner Stephen J
(1)
Duggan Kris
(1)
Engel James F
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Feldy Marzena
(1)
Figiel Adam
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajewski Stanisław (ekonomista)
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore James H. (1959- )
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goliszek Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hogg Margaret K
(1)
Holbrook Morris B
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hoyer Wayne D. Autor
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kalbarczyk Małgorzata
(1)
Kall Jacek
(1)
Kassarjian Harold H
(1)
Kauf Sabina. Autor
(1)
Kerkstoel Gert
(1)
Komor Agnieszka
(1)
Konewka Michał
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalczuk Iwona
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levitt Steven D. (1967- )
(1)
Lopetcharat Kannapon
(1)
Lundahl David S
(1)
MacFie Hal
(1)
MacInnis Deborah J
(1)
Maison Dominika
(1)
Martin Neale (1957- )
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mocek Marek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Agnieszka (tłumacz)
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olson Jerry Corrie (1944- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Paredes Dulce (1958- )
(1)
Pawełek Barbara
(1)
Pawlak Joanna
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Peter J. Paul
(1)
Pieters Rik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(55)
Stany Zjednoczone
(16)
Wielka Brytania
(8)
Niemcy
(1)
Holandia
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(23)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Konsumenci
(78)
Marketing
(12)
Preferencje konsumenta
(8)
Relacje z klientami
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Zakupy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Badania rynku
(4)
Reklama
(4)
Sprzedaż
(4)
Badania motywacji
(3)
Produkty nowe
(3)
Żywność
(3)
Branding (marketing)
(2)
Gospodarstwa domowe
(2)
Handel
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszt i poziom życia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Marketing turystyczny
(2)
Młodzi konsumenci
(2)
Obsługa klientów
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Towary markowe
(2)
Zakupy przez internet
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Arrow, Kenneth Joseph (1921-2017)
(1)
Bankowość internetowa
(1)
COVID-19
(1)
Charakter narodowy
(1)
Deanonimizacja
(1)
Debreu, Gerard (1921-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia ewolucyjna
(1)
Ekonomia i polityka
(1)
Elastyczne systemy produkcji
(1)
Etnocentryzm
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Gry
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Innowacje
(1)
Inwigilacja
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitalizm
(1)
Konwersacja interaktywna (Internet)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Moda
(1)
Nawyk
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oszczędzanie
(1)
Percepcja społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Pokolenie Y.
(1)
Postawy
(1)
Poznanie i kultura
(1)
Preferencje (ekonometria)
(1)
Profilowanie konsumentów
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Psychografia
(1)
Reklama w Internecie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek
(1)
Rynki docelowe
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Socjologia ekonomii
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sondaże opinii publicznej
(1)
Sprzedaż promocyjna
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Techniki informatyczne
(1)
Towaroznawstwo
(1)
Turystyka
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wybór marki
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-50656 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing and sales analytics : proven techniques and powerful applications from industry leaders / Cesar A. Brea. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Education Ltd., © 2014. - XIII, [1], 235 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Always Learning)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki? / Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 168 s. ; 21 cm.
Tyt. oryg.: The hidden power of advertising.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-31492 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5801-6182 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing / Stanisław Gajewski. - Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1994. - 190, [1] s. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konsument i jego wybory rynkowe : praca zbiorowa / pod red. Ewy Kieżel. - Katowice : Wydaw. AE, 2002. - 276 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesne problemy rynku i marketingu / [red. t. Andrzej Banasiak]. - Łódź : Wydawnictwo UŁ, 1990. - 238 s. : il. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica ISSN 0208-6018 104)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-57418, Z-57419 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 2nd ed. - Homewood, IL ; Boston, MA : Irwin, cop. 1990. - XXIII, [1], 608 s., [16] s. tabl. : il. ; 25 cm.
(The Irwin Series in Marketing)
Na s. 4 okł.: Free instructor's copy, not for sale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HB 201-846.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-54728 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HC (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hooked : how to build habit-forming products / Nir Eyal with Ryan Hoover. - [London] : Penguin Busines, 2019. - X, 246 stron : ilustracje ; 21 cm.
Miejsce wydania według BSZ/GBV online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon. - Thirteenth edition, global edition. - Harlow, England [i 21 pozostałe] : Pearson Education Limited, © 2020. - 640 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 28 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-54721, Z-54722, Z-54723, Z-54720 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HD 47-53 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HM 1001-1281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Preferencje nabywców instytucjonalnych - metody badania / Andrzej Bajdak. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005. - 246 s. : wykr. ; 25 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-31789, Z-31790 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The experience economy / B. Joseph Pine II, James H. Gilmore. - Updated ed. - Boston, Mass. : Harvard Business Review Press, cop. 2011. - XXVII, 359 s. : il. ; 21 cm.
Rev. ed. of: The experience economy : work is theatre & every business a stage, 1999.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-59425 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej