Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(70)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(62)
dostępne
(45)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(63)
Autor
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Michalik Małgorzata (ekonomia)
(4)
Mruk Henryk
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Baran Radosław
(2)
Juchniewicz Ryszard
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(2)
Poleszak Marek
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rogala Anna (ekonomia)
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Cardone Natale
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielnik Krzysztof
(1)
Chomiak Iwona
(1)
Cooper Robert G. (1943- )
(1)
Cravens David W
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dunbar Ian (1951- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galica Mateusz (marketing)
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Johann Maria
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krzymiński Aleksander Henryk (1926- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Marconi Joe
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Miłkowski Marcin (1976- )
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara. Autor
(1)
Mucha-Leszko Bogumiła
(1)
Nowakowski Krzysztof (gospodarka)
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Olson Jerry Corrie (1944- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Otte Max (1964- )
(1)
Peter J. Paul
(1)
Piercy Nigel F
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Skorek Monika
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymańska Kamila (zarządzanie)
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(65)
angielski
(4)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Farmaceuci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1006)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Marketing strategiczny
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(180)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(176)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(118)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Medycyna i zdrowie
(1)
70 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2000. - 298, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Na grzbiecie nr 980.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Na płycie CD-ROM: "Interaktywny plan marketingowy".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-31040 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie dystrybucji przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych / Beata Reformat. - Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2003. - 175 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-31799, Z-31798 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-60070, Z-60071 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HD 2321-9999 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1979. - 342 s. : il. ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marketingowa / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - Wyd. 3 popr. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985. - 329, [3] s. : il. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-11291 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-32181 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka we współczesnym przedsiębiorstwie / Monika Skorek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2013. - 246, [1] s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-51673, Z-47897, Z-47896, Z-47894 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - 165, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-18323 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych / Izabela Sztangret. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2005. - 277 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HD 2321-9999 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obszary i możliwości wykorzystania marketingu / red. nauk. Halina Szulce. - Poznań : Wydaw AE, 2004. - 200 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 34)
Na s. red. błędny nr ISSN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Plan marketingowy / Marian Burk Wood ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 259 s. : il. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: The marketing plan handbook.
Zawiera słowniczek .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-33855, Z-33854 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-28567 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c0/A-20335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań : praca zbiorowa / pod red. Teresy Żabińskiej. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach, 2004. - 359 s. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-33961 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing - reforma - perspektywy : (materiały na konferencję). - [S. l.] : Polskie Towarzystwo Marketingu. Zarząd Główny w Warszawie : Polskie Towarzystwo Marketingu. Zarząd Oddziału w Szczecinie, [ca. 1985]. - [3], 227, [5] s. ; 21 cm.
Ref. z konf. nauk., zorganizowanej przez Polskie Towarzystwo Marketingu, Kołobrzeg, 7-9 listopada 1985.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej