Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
nieokreślona
(52)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(81)
Autor
Kieżel Ewa
(4)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(4)
Solomon Michael R. (1956- )
(3)
Ares Gastón
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Jaciow Magdalena
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Varela Tomasco Paula
(2)
Wiechoczek Joanna
(2)
Wolny Robert (ekonomia)
(2)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żyminkowska Katarzyna
(2)
Askegaard Søren
(1)
Assael Henry
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bamossy Gary J. (1949- )
(1)
Banasiak Andrzej ( -1992)
(1)
Beckley Jacqueline H
(1)
Behrer Mattias
(1)
Benzing Michael
(1)
Beskid Lidia
(1)
Beyerhaus Christiane
(1)
Białoskurski Sebastian
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blackwell Roger D
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Brea Cesar A. Autor
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Ciałowicz Beata. Autor
(1)
Czernyszewicz Eugenia
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dubner Stephen J
(1)
Duggan Kris
(1)
Engel James F
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Feldy Marzena
(1)
Figiel Adam
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajewski Stanisław (ekonomista)
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore James H. (1959- )
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goliszek Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hogg Margaret K
(1)
Holbrook Morris B
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hoyer Wayne D. Autor
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kalbarczyk Małgorzata
(1)
Kall Jacek
(1)
Kassarjian Harold H
(1)
Kauf Sabina. Autor
(1)
Kerkstoel Gert
(1)
Komor Agnieszka
(1)
Konewka Michał
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalczuk Iwona
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levitt Steven D. (1967- )
(1)
Lopetcharat Kannapon
(1)
Lundahl David S
(1)
MacFie Hal
(1)
MacInnis Deborah J
(1)
Maison Dominika
(1)
Martin Neale (1957- )
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mocek Marek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Agnieszka (tłumacz)
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olson Jerry Corrie (1944- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Paredes Dulce (1958- )
(1)
Pawełek Barbara
(1)
Pawlak Joanna
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Peter J. Paul
(1)
Pieters Rik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(55)
Stany Zjednoczone
(16)
Wielka Brytania
(8)
Niemcy
(1)
Holandia
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(23)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Konsumenci
(78)
Marketing
(12)
Preferencje konsumenta
(8)
Relacje z klientami
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Zakupy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Badania rynku
(4)
Reklama
(4)
Sprzedaż
(4)
Badania motywacji
(3)
Produkty nowe
(3)
Żywność
(3)
Branding (marketing)
(2)
Gospodarstwa domowe
(2)
Handel
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszt i poziom życia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Marketing turystyczny
(2)
Młodzi konsumenci
(2)
Obsługa klientów
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Towary markowe
(2)
Zakupy przez internet
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Arrow, Kenneth Joseph (1921-2017)
(1)
Bankowość internetowa
(1)
COVID-19
(1)
Charakter narodowy
(1)
Deanonimizacja
(1)
Debreu, Gerard (1921-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia ewolucyjna
(1)
Ekonomia i polityka
(1)
Elastyczne systemy produkcji
(1)
Etnocentryzm
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Gry
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Innowacje
(1)
Inwigilacja
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitalizm
(1)
Konwersacja interaktywna (Internet)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Moda
(1)
Nawyk
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oszczędzanie
(1)
Percepcja społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Pokolenie Y.
(1)
Postawy
(1)
Poznanie i kultura
(1)
Preferencje (ekonometria)
(1)
Profilowanie konsumentów
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Psychografia
(1)
Reklama w Internecie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek
(1)
Rynki docelowe
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Socjologia ekonomii
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sondaże opinii publicznej
(1)
Sprzedaż promocyjna
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Techniki informatyczne
(1)
Towaroznawstwo
(1)
Turystyka
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wybór marki
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów : praca zbiorowa / pod red. Ewy Kieżel ; [aut. rozdz. Aleksandra Burgiel et al.]. - Katowice : Wydawnictwo Uczelniane AE, 1999. - 308 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer value : a framework for analysis and research / edited by Morris B. Holbrook. - Transferred to digital printing 2006. - London ; New York : Routledge, 2006. - XVI, 203 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Routledge Interpretive Marketing Research Series)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Methods in consumer research. Vol. 1, New approaches to classic methods / edited by Gastón Ares, Paula Valera. - Duxford ; Cambridge, MA ; Kidlington : Woodhead Publishing an imprint of Elsevier, copyright © 2018. - XX, 630 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
(Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-516
Brak okładki
Książka
W koszyku
Methods in consumer research. Vol. 2, Alternative approaches and special applications / edited by Gastón Ares, Paula Valera. - Duxford ; Cambridge, MA ; Kidlington : Woodhead Publishing an imprint of Elsevier, copyright © 2018. - XVIII, 478 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
(Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-517
Brak okładki
Książka
W koszyku
Decyzje konsumentów i ich determinanty : praca zbiorowa / pod kierunkiem Ewy Kieżel. - Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2001. - 272 s. ; 25 cm.
(Prace naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów / Radosław Mącik. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013. - 357 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-49269 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-49268
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-20960, Z-20959
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior and marketing action / Henry Assael. - 4th ed. - Boston : PWS-Kent, 1992. - XX, 748 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior / William L. Wilkie. - Ed. 2. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1990. - XXVIII, 699, [120] s. : il. ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utajone postawy konsumenckie : [analiza możliwości wykorzystania metody IAT] / Dominika Maison. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - 189 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych 3)
Podtyt. na okł.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-28626 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-29137, Z-29136
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów na rynku turystycznym / Agata Niemczyk. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. - 81 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-43011 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/G (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-43012
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : wykr. ; 23 cm.
Na okł.: Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / Anna Jachnis. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2007. - 411 s. : il. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-34759, Z-34757 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-34760, Z-34758
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-49258
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Discussion Paper / ISM International School of Management ; no. 26)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-297
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzanie nowego produktu na rynek / red. nauk. Bogdan Sojkin. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2003. - 125 s. : wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 31)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5801-6182 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-53907, Z-53906, Z-32092, Z-32091, Z-32090
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej