Kampanie wyborcze
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
nieokreślona
(19)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(17)
Autor
Mazur Marek
(2)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Cichosz Marzena
(1)
Daniel Krystian
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Giryn Maria Izabela
(1)
Hofman Iwona
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kucharczyk Jacek (1962- )
(1)
Mucha Bogdan
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Zagórska Wiesława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(11)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1006)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Kampanie wyborcze
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(180)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(176)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(118)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP / Marzena Cichosz. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2007. - 288 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Zawiera ryciny i tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-33718 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-50720 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JN 6750-6769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Friedrich Ebert Stiftung.
Na str. red.: Instytut Spraw Publicznych - Program Europejski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HC (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika polskich kampanii wyborczych : na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku / Maria Izabela Giryn. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 123 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
(Wybory, Demokracja, Polityka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JN 6750-6769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : teoria i praktyka / pod redakcją Iwony Hofman. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011. - 112 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/JF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JN 6750-6769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, dr. 2011. - 359, [1] s. : il. ; 24 cm
W formule cop. data wyd.: 2002.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-45548, Z-45546, Z-45549, Z-45547 (4 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. tyt.: Marketing polityczny : wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/KDZ-KH (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JA (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. - Wyd. 2 poszerz., uzup. - Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. - 317 s. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2014. - 286, [1] s. ; 24 cm.
Na okł.: Naukowa analiza partyjnych manipulacji wyborczych, rozpatrywanych nie w kategoriach etycznych, ale jako sposób pozyskiwania poparcia i wygrywania wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-54944 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/JN 6750-6769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/JF (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej