Lojalność wobec marki
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(18)
Autor
Paharia Rajat
(2)
Skowron Stanisław (zarządzanie)
(2)
Blattberg Robert C. (1942- )
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Delisi Rick
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Getz Gary (1955- )
(1)
Haig Matt
(1)
Hartley Kate
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smith Shaun
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Thomas Jacquelyn S. (1969- )
(1)
Toman Nick
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wheeler Joe
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Zawadzki Roman (tłumacz)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(15)
angielski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1006)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Lojalność wobec marki
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(180)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(176)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(118)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-32854 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lojalność klienta a logistyka firm usługowych / Marzenna Cichosz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2010. - 283 s. : il. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-38847 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HD 2321-9999 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-33823 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The effortless experience : conquering the new battleground for customer loyalty.
Na s. red. rok wyd. 2014/2015.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-53490, Z-53488, Z-53487, Z-53489, Z-53486 (5 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-38957 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje i lojalność klientów w marketingu / Katarzyna Dziewanowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2012. - 315 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-46001, Z-46003, Z-46000, Z-45994, Z-51595, Z-51594 (6 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-31598 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HD 66-70 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-61204, Z-61203 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 44385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. z podtyt.: Loyalty 3.0 : how big data and gamification are revolutionizing customer and employee engagement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-53467, Z-53466 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Loyalty 3.0 : how big data and gamification are revolutionizing customer and employee engagement / Rajat Paharia. - New York [etc.] : McGrawHill Education, cop. 2013. - XV, 283 s. : il. ; 24 cm.
Na okł. inny podtyt.: How to revolutionize customer and employee engagement with big data and gamification.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-54797, Z-54798, Z-54796 (3 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-29470 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-49350 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-46891 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Managing the customer experience : turning customer into advocates / Shaun Smith and Joe Wheeler. - London [etc.] : FT Prentice Hall, 2002. - XVI, 254 s. : il. ; 24 cm.
(Pearson Education)
Na obw.: Foreword by Bernd H. Schmitt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-50655 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-40865, Z-40868, Z-40867, Z-40864 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-59425 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej