Marketing sportowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(11)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(14)
Autor
Sznajder Andrzej
(4)
Naraine Michael L. (1987- )
(2)
Ahonen Aila
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzeźniak Mateusz
(1)
Byers Terri
(1)
Chadwick Simon (1964- )
(1)
Chanavat Nicolas
(1)
Desbordes Michel
(1)
Dodds Mark
(1)
Doyle Jason P
(1)
Fried Gil (1965- )
(1)
Fullerton Sam D
(1)
Funk Daniel C
(1)
Hayduk Ted
(1)
Heisey Kevin
(1)
Hunter Jason D
(1)
Karg Adam
(1)
Lyberger Mark R
(1)
Mumcu Ceyda
(1)
Schwarz Eric C
(1)
Shank Matthew D
(1)
Shilbury David (1958- )
(1)
Westerbeek Hans (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(9)
Wielka Brytania
(8)
Polska
(6)
Indie
(1)
Singapur
(1)
Język
angielski
(9)
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie sportu
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1006)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Marketing sportowy
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(180)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(176)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(118)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie w polskim sporcie : praca zbiorowa / pod redakcją naukową Grzegorza Botwiny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2020. - 220 stron : ilustracje ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-62059, Z-62923, Z-62334, Z-61493 (4 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym / Mateusz Brzeźniak. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017. - 191, [7] s. : il. ; 20 cm.
Zawiera aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-58422, Z-58423 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/GV (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Contemporary issues in sport management : a critical introduction / edited by Terri Byers. - First published. - Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC : SAGE, 2016. - XXII, 514 stron : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Routledge handbook of sports marketing / edited by Simon Chadwick, Nicolas Chanavat and Michael Desbordes. - First published in paperback. - London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2018. - XV, [1], 407 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Routledge International Handbooks)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Routledge handbook of international sport business / edited by Mark Dodds, Kevin Heisey and Aila Ahonen. - First issued in paperback. - London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2020. - XVI, 403 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Routledge International Handbooks)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sports marketing / Sam Fullerton. - Fourth edition. - [Chicago] : Chicago Business Press, © 2022. - XIX, [1], 602 strony : ilustracje ; 28 cm.
Miejsce wydania na podstawie WorldCat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The Routledge handbook of digital sport management / edited by Michael L. Naraine, Ted Hayduk III, and Jason P. Doyle. - First published. - London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2023. - XVII, 407 stron : ilustracje ; 26 cm.
(Routledge International Handbooks)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Advanced theory and practice in sport marketing / Eric C. Schwarz and Jason D. Hunter. - Third edition. - London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2018. - XXV, [1], 354 strony : ilustracje ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/GV (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sports marketing : a strategic perspective / Matthew D. Shank and Mark R. Lyberger. - 6th edition. - London ; New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2022. - XII, 795 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/GV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-40026 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-45551 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/GV (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015. - 310 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-55053, Z-55055 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/GV (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-61728, Z-61727 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej