Badania marketingowe
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(90)
Forma i typ
Książki
(90)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
nieokreślona
(63)
dostępne
(52)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(80)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Schroeder Jerzy
(5)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Maison Dominika
(4)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bendle Neil T
(2)
Farris Paul
(2)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Pfeifer Phillip E
(2)
Reibstein David J
(2)
Rydel Maciej (1943- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Aaker David A. (1938- )
(1)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Baumgartner Hans (marketing)
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Beckley Jacqueline H
(1)
Blackwell Roger D
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bracha Czesław
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Błaczkowska Anna
(1)
Błuszkowski Jan
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Crimp Margaret
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Day George S
(1)
Dillon William R
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunbar Ian (1951- )
(1)
Edmondson Mark
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Engel James F
(1)
Firtle Neil H
(1)
Garlicki Jan
(1)
Gates Roger H. (1942- )
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gnypowa Bogumiła
(1)
Gorączka Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grigsby Mike. Autor
(1)
Hague Paul N
(1)
Hawkins Del I
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackson Peter
(1)
Jeffery Mark (1965- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kinnear Thomas C. (1943- )
(1)
Kisiel Przemysław
(1)
Klin Alina
(1)
Klin Lidia
(1)
Król Lech C
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lehmann Donald R
(1)
Lenskold James
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lopetcharat Kannapon
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Madden Thomas J
(1)
Makowski Michał. Autor
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McDaniel Carl D
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mikuś Jan
(1)
Munce Howard
(1)
Mącik Radosław
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Paredes Dulce (1958- )
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stanimir Agnieszka (1972- )
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(30)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Stany Zjednoczone
(13)
Chiny
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Malezja
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(73)
angielski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy biznesowi
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1005)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Badania marketingowe
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(179)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(174)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(117)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
90 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zastosowanie narzędzi statystycznych w strategii pozycjonowania / Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe Wydziału Zarządzania UW, 2003. - 17 k. : wykr. ; 30 cm.
(Working Paper / Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ; nr 03-013)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w handlu zagranicznym : wybrane zagadnienia / Maciej Rydel. - Gdańsk : UG, 1979. - 105, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Skrypty Uczelniane / Uniwersytet Gdański)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Węzłowe problemy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Macieja Rydla ; Uniwersytet Gdański. - Wyd. 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 1991. - 256 s. : il. ; 24 cm.
Zmieniona wersja skryptu "Materiały do ćwiczeń z marketingu w handlu zagranicznym" wydanego przez UG w 1979 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam Sagan. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1998. - 210 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Wyd. 5 zm. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2007. - 210 s. : il. kolor. ; 24 cm.
"Źródła informacji o rynkach zagranicznych (adresy www)" s. 205-210.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-52969, Z-52954, Z-33675, Z-33390, Z-33143
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Źródła informacji o rynkach zagranicznych (adresy www)" s. 271-274.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-48860, Z-48859, Z-48858, Z-48857, Z-48856, Z-48855
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HD 61-62.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-62972
Książka
W koszyku
Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady / pod red. Agnieszki Stanimir ; aut. Anna Błaczkowska [et al.]. - Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2006. - 293 s. : il. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-33464 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-33465
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-56738, Z-56737, Z-56736, Z-56735 (4 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/Hf5410-5417.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-47978 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-48084, Z-47980, Z-47979
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing research : measurement & method : a text with cases / Donald S. Tull, Del I. Hawkins. - 5th ed. - New York : Macmillan Publishing Company, cop.1990. - XXIV, 836 s. ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody analizy danych marketingowych / Marek Walesiak. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 164, [2] s. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior / William L. Wilkie. - Ed. 2. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1990. - XXVIII, 699, [120] s. : il. ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF 5410-5417.5
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elements of marketing research / Piotr Zaborek. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 97 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Publication prepared within the project Młodzi projektują zarządzanie, Human-best investment.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-58553 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-58555, Z-58554
Brak okładki
Książka
W koszyku
Essentials of marketing research / William G. Zikmund. - 2nd ed. - Mason, Ohio : Thomson/South-Western, 2002. - XXI, [3], 452 s. : il. kolor., fot., wykr. ; 26 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej