Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
nieokreślona
(52)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(81)
Autor
Kieżel Ewa
(4)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(4)
Solomon Michael R. (1956- )
(3)
Ares Gastón
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Jaciow Magdalena
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Varela Tomasco Paula
(2)
Wiechoczek Joanna
(2)
Wolny Robert (ekonomia)
(2)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żyminkowska Katarzyna
(2)
Askegaard Søren
(1)
Assael Henry
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bamossy Gary J. (1949- )
(1)
Banasiak Andrzej ( -1992)
(1)
Beckley Jacqueline H
(1)
Behrer Mattias
(1)
Benzing Michael
(1)
Beskid Lidia
(1)
Beyerhaus Christiane
(1)
Białoskurski Sebastian
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blackwell Roger D
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Brea Cesar A. Autor
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Ciałowicz Beata. Autor
(1)
Czernyszewicz Eugenia
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dubner Stephen J
(1)
Duggan Kris
(1)
Engel James F
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Feldy Marzena
(1)
Figiel Adam
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajewski Stanisław (ekonomista)
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore James H. (1959- )
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goliszek Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hogg Margaret K
(1)
Holbrook Morris B
(1)
Hoover Ryan
(1)
Hoyer Wayne D. Autor
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kalbarczyk Małgorzata
(1)
Kall Jacek
(1)
Kassarjian Harold H
(1)
Kauf Sabina. Autor
(1)
Kerkstoel Gert
(1)
Komor Agnieszka
(1)
Konewka Michał
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalczuk Iwona
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levitt Steven D. (1967- )
(1)
Lopetcharat Kannapon
(1)
Lundahl David S
(1)
MacFie Hal
(1)
MacInnis Deborah J
(1)
Maison Dominika
(1)
Martin Neale (1957- )
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mocek Marek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Agnieszka (tłumacz)
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olson Jerry Corrie (1944- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Paredes Dulce (1958- )
(1)
Pawełek Barbara
(1)
Pawlak Joanna
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Peter J. Paul
(1)
Pieters Rik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(55)
Stany Zjednoczone
(16)
Wielka Brytania
(8)
Niemcy
(1)
Holandia
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(23)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Konsumenci
(78)
Marketing
(12)
Preferencje konsumenta
(8)
Relacje z klientami
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Zakupy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Badania rynku
(4)
Reklama
(4)
Sprzedaż
(4)
Badania motywacji
(3)
Produkty nowe
(3)
Żywność
(3)
Branding (marketing)
(2)
Gospodarstwa domowe
(2)
Handel
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszt i poziom życia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Marketing turystyczny
(2)
Młodzi konsumenci
(2)
Obsługa klientów
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Towary markowe
(2)
Zakupy przez internet
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Arrow, Kenneth Joseph (1921-2017)
(1)
Bankowość internetowa
(1)
COVID-19
(1)
Charakter narodowy
(1)
Deanonimizacja
(1)
Debreu, Gerard (1921-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia ewolucyjna
(1)
Ekonomia i polityka
(1)
Elastyczne systemy produkcji
(1)
Etnocentryzm
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Gry
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Innowacje
(1)
Inwigilacja
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitalizm
(1)
Konwersacja interaktywna (Internet)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Moda
(1)
Nawyk
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oszczędzanie
(1)
Percepcja społeczna
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Pokolenie Y.
(1)
Postawy
(1)
Poznanie i kultura
(1)
Preferencje (ekonometria)
(1)
Profilowanie konsumentów
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Psychografia
(1)
Reklama w Internecie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek
(1)
Rynki docelowe
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Socjologia ekonomii
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sondaże opinii publicznej
(1)
Sprzedaż promocyjna
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Techniki informatyczne
(1)
Towaroznawstwo
(1)
Turystyka
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wybór marki
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Discussion Paper / ISM International School of Management ; no. 26)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. B-297
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzanie nowego produktu na rynek / red. nauk. Bogdan Sojkin. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2003. - 125 s. : wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 31)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5801-6182 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-53907, Z-53906, Z-32092, Z-32091, Z-32090
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konsument i jego zachowania na rynku europejskim / red. nauk. Ewa Kieżel ; [ aut. Aleksandra Burgiel et al.]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 305 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-39449, Z-39447 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument w globalnej gospodarce : trzy perspektywy / Bogdan Mróz. - Wyd. 1 (dodr.). - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2013. - 300, [1] s. : il. ; 25 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-50725, Z-50723 (2 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-50724
Książka
W koszyku
Konsument w globalnej gospodarce : trzy perspektywy / Bogdan Mróz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2013. - 300, [1] s. : il. ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów na rynku / Leszek Rudnicki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 187 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-45670, Z-45669, Z-45668, Z-45667, Z-45666, Z-45665 (6 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania rynkowe nabywców : mechanizmy i uwarunkowania / Leszek Rudnicki. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2004. - 298 s., [1] k. tabl. złoż. : wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon. - 12th ed., global ed. - Boston [etc.] : Pearson, cop. 2018. - 623 s. : il. (w tym kolor.) ; 28 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-49639 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-49641, Z-49640, Z-49638
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-40201, Z-40200, Z-40199
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Breakthrough food product innovation : through emotions research / David Lundahl. - Amsterdam [i 11 pozostałych] : Elsevier/Academic Press is an imprint of Elsevier, copyright 2012. - XV, [1], 240 stron, [8] kart tablic : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/
Książka
W koszyku
Metoda Lean Startup / Eric Ries ; [tł. Bartosz Sałbut]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. - 248 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Power)
Na okł.: Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.
Na górze okł.: Bestseller na liście New York Timesa.
Tyt. oryg.: The lean startup : how today’s entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HD 61-62.8 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-52275, Z-52274
Brak okładki
Książka
W koszyku
Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Joe Wisenblit. - Twelfth edition, Global edition. - Harlow [i 21 pozostałych] : Perason Education Limited, © 2019. - 508 stron : ilustracje ; 28 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c1/HF 5410-5417.5
Książka
W koszyku
Konsumpcja : determinanty, teorie, modele / Tomasz Zalega. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 294 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-46456, Z-46447, Z-46446, Z-46445, Z-46443 (5 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HB 201-846.8 (3 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-46462, Z-46460, Z-46459, Z-46458, Z-46457, Z-46455, Z-46454, Z-46453, Z-46452, Z-46451, Z-46450, Z-46449, Z-46448, Z-46444
Brak informacji o agendzie
Brak informacji o dostępności: sygn. V111
Brak okładki
Książka
W koszyku
Perspectives in consumer behavior / [ed.] Harold H. Kassarjian, Thomas S. Robertson. - 4th ed. - Englewood Cliffs, New Jersey : Prentice Hall International, cop. 1991. - VIII, 616 s. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-62566
Książka
W koszyku
Etnocetryzm [i.e. etnocentryzm] konsumencki : produkty krajowe czy zagraniczne / Adam Figiel. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 133 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-28667 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-28668
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej