Badania marketingowe
Źródło opisu
Zbiory biblioteki
(90)
Forma i typ
Książki
(90)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
nieokreślona
(63)
dostępne
(52)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(42)
Czytelnia
(80)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Schroeder Jerzy
(5)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Maison Dominika
(4)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Kramer Józefa (1930- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bendle Neil T
(2)
Farris Paul
(2)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Pfeifer Phillip E
(2)
Reibstein David J
(2)
Rydel Maciej (1943- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Aaker David A. (1938- )
(1)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Baumgartner Hans (marketing)
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Beckley Jacqueline H
(1)
Blackwell Roger D
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bracha Czesław
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Błaczkowska Anna
(1)
Błuszkowski Jan
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Crimp Margaret
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Day George S
(1)
Dillon William R
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunbar Ian (1951- )
(1)
Edmondson Mark
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Engel James F
(1)
Firtle Neil H
(1)
Garlicki Jan
(1)
Gates Roger H. (1942- )
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gnypowa Bogumiła
(1)
Gorączka Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grigsby Mike. Autor
(1)
Hague Paul N
(1)
Hawkins Del I
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackson Peter
(1)
Jeffery Mark (1965- )
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kinnear Thomas C. (1943- )
(1)
Kisiel Przemysław
(1)
Klin Alina
(1)
Klin Lidia
(1)
Król Lech C
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lehmann Donald R
(1)
Lenskold James
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lopetcharat Kannapon
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Madden Thomas J
(1)
Makowski Michał. Autor
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McDaniel Carl D
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mikuś Jan
(1)
Munce Howard
(1)
Mącik Radosław
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Paredes Dulce (1958- )
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stanimir Agnieszka (1972- )
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(30)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Stany Zjednoczone
(13)
Chiny
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Malezja
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(73)
angielski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy biznesowi
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(1467)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1005)
Zarządzanie
(946)
Personel
(807)
Ekonomia
(626)
Badania marketingowe
(-)
Banki
(605)
Unia Europejska
(584)
Marketing
(558)
Rachunkowość
(537)
Finanse publiczne
(449)
Rynek kapitałowy
(396)
Planowanie strategiczne
(392)
Innowacje
(385)
Samorząd lokalny
(379)
Konkurencja
(357)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(339)
Rozwój gospodarczy
(336)
Organizacja
(327)
Finanse
(325)
Globalizacja
(315)
Konsumenci
(307)
Prawo pracy
(287)
Sprawozdania finansowe
(287)
Inwestycje
(266)
Administracja publiczna
(256)
Zarządzanie ryzykiem
(251)
Prawo podatkowe
(248)
Logistyka (organizacja)
(246)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(235)
Spółki
(233)
Konkurencyjność (ekonomia)
(216)
Rachunkowość zarządcza
(211)
Przedsiębiorstwo
(208)
Prawo europejskie
(205)
Przywództwo
(198)
Prawo
(196)
Polityka gospodarcza
(193)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(192)
Rynek pracy
(187)
Handel międzynarodowy
(184)
Zarządzanie wiedzą
(183)
Polityka pieniężna
(179)
Biznes
(178)
Sukces w biznesie
(178)
Analiza finansowa
(177)
Ubezpieczenia społeczne
(177)
Zarządzanie projektami
(174)
Innowacje organizacyjne
(173)
Podatek
(171)
Reklama
(171)
Praca
(170)
Prawo gospodarcze publiczne
(166)
Statystyka
(163)
Regionalizacja ekonomiczna
(162)
Zachowania w organizacji
(162)
Internet
(160)
Rolnictwo
(160)
Gospodarka regionalna
(155)
Zagospodarowanie terenu
(154)
Kultura przedsiębiorstwa
(152)
Ubezpieczenie
(152)
Kadry
(151)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(151)
Socjologia
(151)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(147)
Rachunek kosztów
(146)
Gospodarka rynkowa
(143)
Podejmowanie decyzji
(141)
Giełda
(139)
Prawo administracyjne
(138)
Zamówienia publiczne
(135)
Zapewnienie jakości
(135)
Przemysł
(132)
Turystyka
(130)
Fundusze strukturalne
(128)
Kryzys gospodarczy (2008)
(128)
Sprzedaż
(127)
Język polski
(125)
Zarządzanie finansowe
(125)
Handel elektroniczny
(124)
Ekonometria
(123)
Kapitalizm
(122)
Relacje z klientami
(122)
Skuteczność organizacyjna
(121)
Środowisko
(121)
Makroekonomia
(120)
Ochrona danych (informatyka)
(119)
Pieniądz
(119)
Szefowie przedsiębiorstw
(119)
Mikroekonomia
(118)
Produkcja
(117)
Systemy informacyjne zarządzania
(117)
Geografia ekonomiczna
(115)
Usługi
(114)
Upadłość
(113)
Marketing w Internecie
(111)
Nieruchomości
(111)
Płace
(111)
Zmiana społeczna
(111)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(110)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
90 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Instytut Przemysłowo-Handlowy im. Mirosława Dzielskiego.
Fundacja Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c/HF 5410-5417.5
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Dodatkowe materiały do pobrania: przykładowe szablony wskaźników finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-54235 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c2/HF 5410-5417.5
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-54234, Z-54233
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 4. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 499, [1] s. : il. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-23316
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1995. - 499, [1] s. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z-21281 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002 (dr. 2000). - 409, [3] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-27547, Z-27541
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-37483 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-37484, Z-37482, Z-37481, Z-37480, Z-37479
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 548 s. : il. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-44026, Z-44017, Z-44015 (3 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-45528, Z-45527, Z-45526, Z-45525, Z-45524, Z-45523, Z-45522, Z-45521, Z-45520, Z-45519, Z-45518, Z-45517, Z-45516, Z-45515, Z-45514, Z-45513, Z-45512, Z-45511, Z-45510, Z-45509, Z-45508, Z-45507, Z-45506, Z-45505, Z-45504, Z-45503, Z-45502, Z-45501, Z-45500, Z-45499, Z-45498, Z-45497, Z-45496, Z-45495, Z-45494, Z-44029, Z-44028, Z-44027, Z-44025, Z-44024, Z-44023, Z-44022, Z-44021, Z-44020, Z-44019, Z-44016
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pomiar w badaniach marketingowych / Stanisław Kaczmarczyk. - Gdańsk : UG, 1987. - 205 s. ; 24 cm.
(Skrypty Uczelniane / Uniwersytet Gdański)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z-33308 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-52964, Z-33310, Z-33309, Z-33307
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c2/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-52908, Z-31518, Z-31517, Z-31516, Z-31515, Z-31514
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1997. - 303, [1] s. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (2 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-38676, Z-32999, Z-27648, Z-27292, Z-24724, Z-24723
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-28695
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2, zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 158, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Z-53721
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 149, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Brak okładki
Książka
W koszyku
System informacji marketingowej a decyzje rynkowe przedsiębiorstwa - wybrane problemy / [ red. nauk. Ewa Kieżel]. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1998. - 126 s. : il. ; 25 cm.
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego ; 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. c3/HF 5410-5417.5
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów a marketing / [red. nauk. Ewa Kieżel]. - Katowice : Wydaw. Uczelniane AE, 2001. - 246 s. : wykr. ; 25 cm.
(Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego ; 17)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing research : an applied approach / Thomas C. Kinnear, James R. Taylor. - 4th ed. - New York : McGraw-Hill, cop. 1991. - XXI, 856 s. : il. ; 25 cm.
(McGraw-Hill Series in Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c1/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczne aspekty badań marketingowych : wybrane problemy / Przemysław Kisiel. - Kraków : AE, Wydaw. Uczelniane, 1996. - 97 s. ; 24 cm.
Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ISSN 0239-8532 nr 153)
W serii gł. nr 971.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. c3/HF 5410-5417.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej